1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. UAB "Technosala" (toliau - Pardavėjas) internetinėje parduotuvėje www.kavosraktas.lt (toliau - Parduotuvė) prekyba vykdoma vadovaujantis UAB "Technosala" prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis (toliau - Taisyklės).
1.2. Klientas prieš užsiregistravimą privalo susipažinti su Taisyklėmis ir uždėti varnelę , kad su jomis sutinka.
1.3. Užsiregistravęs vartotojas ir suformavęs užsakymą, tampa Parduotuvės klientu (toliau - Klientas), kuris įgyja Taisyklėse nustatytas teises ir pareigas.
1.4. Pardavėjas turi teisę bet kada apriboti Kliento teises arba panaikinti registraciją, jeigu Klientas nesilaiko Taisyklėse nustatytų sąlygų.
1.5. Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktus Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu iš anksto neįspėdamas Kliento pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Naujos Taisyklės įsigalioja nuo jų patalpinimo į Parduotuvę dienos. Kliento užsakymai pateikti iki Taisyklių pakeitimo įvykdomi pagal užsakymo pateikimo metu galiojančias Taisykles.
1.6. Pardavėjas nėra atsakingas ir nekompensuoja Klientui jo patirtos žalos, kurį kyla dėl Taisyklėse numatytų sąlygų nesilaikymo.
2. KLIENTO ASMENS DUOMENYS
2.1. Vartotojas gali užsiregistruoti Pardavėjo svetainėje (www.kavosraktas.lt), registracijos metu pateikdamas prašomus asmens duomenis.
2.2. Kliento registracija patvirtinama automatiškai, o nurodytu el. pašto adresu išsiunčiamas laiškas su Kliento prisijungimo informacija.
2.3. Klientas sutinka, kad Pardavėjas turi teisę tvarkyti Kliento asmens duomenis, šiose Taisyklėse nurodytais atvejais ir tikslais.
2.4. Pardavėjas patvirtina, kad Kliento asmens duomenys bus naudojami Kliento identifikavimui užsakant prekę, užsakytų prekių pristatymui.
2.5. Klientas įsipareigoja saugoti savo prisijungimo prie Parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti jokiai trečiai šaliai. Pažeidus šią Taisyklių sąlygą visa su tuo susijusi atsakomybė tenka Klientui. Klientas sužinojęs apie jo prisijungimo duomenų atskleidimą nedelsdamas apie tai informuoja Pardavėją, kuris atsižvelgdamas į Kliento pranešimą užblokuoja Kliento prisijungimą. Dėl pakartotinio Kliento registracijos aktyvavimo šalys susitaria atskirai.
2.6. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Kliento asmens duomenų ir su užsakymu susijusios informacijos jokioms trečioms šalims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių tiekimo ir pristatymo ar kitas su Kliento užsakymu susijusias paslaugas. Kitais atvejais Kliento asmens duomenys gali būti atskleisti, kai to reikalauja kompetentinga Valstybės institucija LR įstatymų numatytais atvejais arba atskiru rašytiniu Kliento sutikimu.
2.7. Pardavėjas įsipareigoja užtikinti Kliento asmens duomenų apsaugą LR įstatymų numatyta tvarka.
3. PIRKIMO - PARDAVIMO SUTARTIS
3.1. Pardavėjo užsakymo patvirtinimas, Klientui pateikus užsakymą prieš tai susipažinus ir sutikus su šiomis Taisyklėmis, yra prilyginamas pirkimo-pardavimo sutarties sudarymui. Nuo to momento, Klientas yra įpareigotas už užsakytas prekes atsiskaityti tuo metu nustatytomis kainomis ir šias prekes priimti.
3.2. Sutartis yra laikoma įvykdyta, kai Klientas atsiskaito už prekes ir jas gauna.
3.3. Šios sutarties neatskiriama dalimi laikomas priedas, t.y. patvirtintas užsakymas, kurį gauna Klientas elektroniniu paštu, su jame nurodyta informacija.
3.4. Sutartis yra nutraukiama, kai užsakymas yra atšaukiamas vienos iš sutarties šalių arba kai Kliento pagrįstas reikalavimas grąžinti visus (dalį) už prekę sumokėtus pinigus, keisti prekę į tokią pat tinkamos kokybės prekę, per protingą laiką pašalinti prekės trūkumus arba atlyginti trūkumų pašalinimo išlaidas, jei pašalino pats ar trečiųjų asmenų padedamas, yra patenkinamas.
3.5. Kaskart pateikiant užsakymą sudaroma nauja pirkimo-pardavimo sutartis.
4. APMOKĖJIMO TVARKA
4.1. Prekių kainos nurodytos parduotuvėje yra jau galutinės, t.y. jose jau įskaičiuotas įstatymu numatytas 21% dydžio pridėtinės vertės mokestis.
4.2. Mokestis už transportavimą nurodomas, kai suformuojamas užsakymas, iki jo patvirtinimo.
4.3. Klientas už užsakytas prekes atsiskaito išankstiniu būdu per PaySera.lt sistemą. Tai patikima, saugi ir sparti internetinių atsiskaitymų sistema. PaySera.lt paslaugų vartotojai yra apsaugoti nuo duomenų vagysčių ir praradimų, nes operacijų saugumas užtikrinamas naudojant pažangiausias informacijos technologijas.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja suteikti teisingą informaciją, būtiną visiškai atsiskaityti už užsisakytas prekes, tačiau neprisiima jokios atsakomybės dėl bankų nekokybiškų paslaugų ir su tuo kylančių nuostolių. Taip pat Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės kilusios dėl Kliento padarytų klaidų formuojant ir vykdant pavedimą (pvz. neteisingo sąskaitos numerio įvedimo, neteisingai pateikto užsakymo kodo ir kt.) ir su tuo kilusių nuostolių.
5. PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS
5.1. Pristatymo kaina priklauso nuo užsakymo sumos: jei pirkinių suma mažesnė nei 100 Eur - prekių pristatymo kaina į Omniva pašomatus - 2,49 Eur, prekių pristatymo kaina SST kurjeriu Jūsų nurodytu adresu - 5 Eur. Jei prekių krepšelio suma 200Eur ir daugiau, siuntimas kurjeriu nemokamas.
Jei perkate už daugiau nei 100Eur - pristatymas į Omniva paštomatus - nemokamas.
Papildomas 2 EUR mokestis taikomas tada, kai Klientas už prekes nori atsiskaityti SST kurjeriui pristatymo metu. Klientas pasirenkantis atsiskaitymą kurjeriui pristatymo metu įsipareigoja priimti jam išsiųstas prekes.
Visų siuntų pristatymas per autobusų stočių siuntų skyrius - nemokamas.
Klientui atsisakius sumokėti už jam išsiųstą siuntą, priimti prekes ir prekėms grįžus pas Pardavėją, Klientui bus išsiųsta papildoma sąskaita visoms siuntimo išlaidoms padengti per 14 d.d. Klientui atsisakius tokias išlaidas padengti, Pardavėjas įgija visas teises kreiptis į antstolį ikiteisminiam skolos išieškojimui.
5.2. Pardavėjo prekių pristatymo terminas yra sekančios 3 darbo dienos nuo prekių įsigijimo dienos.
5.3. Jeigu Pardavėjas įvykdo visus savo įsipareigojimus susijusius su prekių pristatymu, t.y. jeigu prekės atkeliauja į Kliento nurodytą pristatymo vietą, kurią Klientas pasirenka atsiskaitydamas už prekes, per Pardavėjo nurodytą prekių pristatymo terminą, tačiau Klientas tas prekes atsisako priimti arba nespėja atsiimti iš paštomato per 7 darbo dienas nuo prekių įdėjimo į paštomatą ir prekės grįžta pas Pardavėją:
- Klientui pareikalavus grąžinti pinigus už įsigytas prekes, Pardavėjas grąžina tik dalį visos Kliento sumokėtos sumos - yra atskaičiuojama pristatymo suma, kurios dydis priklauso nuo Kliento pasirinkto pristatymo būdo;
- Klientui pareikalavus išsiųsti prekes pakartotinai, visas su pakartotinu pristatymu susijusias išlaidas padengia Klientas, priklausomai nuo Kliento pasirinkto pristatymo būdo.
5.4. Dėl elektroninės sąskaitos faktūros versijos kreipkitės elektroniniu paštu - info@kavosraktas.lt
5.5. Užsakymai priimami kasdien, tačiau vykdomi tik darbo dienomis.
6. PREKIŲ GARANTIJOS
6.1. Pardavėjas pareiškia, kad Dėvėtos ar Ekspozicinės prekės(toliau Prekės) atitinka dėvėtoms prekėms keliamus įprastus kokybinius reikalavimus. Kiekvienos Parduotuvėje parduodamos Prekės bendros savybės pateikiamos prie kiekvienos Prekės esančiame Prekės aprašyme.
6.2. Parduotuvėje esančios Prekės savo spalva kartais gali neatitikti realių šių Prekių savybių dėl Kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių. Taip pat pačių pakuočių išvaizda gali skirtis nuo vaizduojamų svetainėje.
6.3. Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei Klientas ar asmenys, kuriems Klientas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu ar Prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas Kliento ar kitų asmenų, kuriems Klientas pardavė Prekes, veiksmų.
7. PREKIŲ GRĄŽINIMAS
7.1. Klientui parduotų Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo". Dėvėtų prekių grąžinimas vyksta šalių sutarimu.
7.2. Nepatikusių prekių grąžinimo atveju, pristatymo mokestį turi mokėti Klientas.
7.3. Pardavėjas Prekės iš Kliento priima, jeigu: prekė nenaudota (jei buvo parduota,kaip ekspozicinė), nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta Kliento, pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje(jei tokią turėjo) grąžinama pilna Prekės komplektacija, klientas pateikia Prekės įsigijimo dokumentą.
7.4. Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.
7.5 Naudotoms prekėms suteikiama 90 dienų garantija ,ekspozicinėms prekėms suteikiama 120 dienų garantija.
8. ŠALIŲ TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ
8.1. Klientas turi teisę: įsigyti parduodamą Prekę Parduotuvėje nurodyta kaina Taisyklėse nustatyta tvarka, atsisakyti Prekės pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas Pardavėjui raštu apie tai per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekės pristatymo dienos, jeigu daiktas nebuvo sugadintas ar jo išvaizda iš esmės nepasikeitė, išskyrus atvejus, kai sutartis sudaryta dėl dėvėtų ir ekspozicinių prekių;
8.2. Klientas įsipareigoja: naudodamasis Pardavėjo teikiamomis paslaugomis Parduotuvėje vadovautis ir laikytis šiose Taisyklėse nustatytų nuostatų, neatskleisti savo prisijungimo duomenų tretiems asmenims, šiose Taisyklėse nustatyta tvarka užpildytus užsakymus pateikti Pardavėjui, taisyklėse nustatyta tvarka atsiskaityti už su Pardavėju už nupirktas Prekes, pasikeitus asmens duomenims, kurie pateikti registracijos formoje, šiuos duomenis nedelsiant atnaujinti bei susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis.
8.3. Pardavėjas turi teisę: bet kada sustabdyti Parduotuvės veiklą; pakeisti, atnaujinti ir taisyti Taisykles. Keisti parduodamų Prekių asortimentą ir kainas; Klientui tyčiniais veiksmais kenkiant Parduotuvei ar Pardavėjui, be įspėjimo apriboti ar panaikinti Kliento registraciją ir galimybę naudotis Parduotuvės teikiamomis paslaugomis; anuliuoti Kliento užsakymą, kai Klientas vėluoja atsiskaityti, užsakydamas Prekes arba užsakymas yra pateiktas netikslus ar neteisingas.
8.4. Pardavėjas įsipareigoja: parduoti Prekes ir teisės aktų nustatyta tvarka išduoti Klientui, atsiskaičiusiam už jas, Prekių pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą; parduoti Prekes kartu ir pristatyti užsakytas Prekes Taisyklėse nustatytomis sąlygomis; suteikti valstybine kalba Klientui būtiną, teisingą ir visapusišką informaciją apie parduodamą Prekę; taisyklėse numatytomis sąlygomis sudaryti galimybę Klientui naudotis Parduotuvės teikiamoms paslaugomis.
8.5. Klientas atsako už pateiktų savo asmens duomenų teisingumą bei prisijungimo duomenų saugojimą ir neatskleidimą tretiems asmenims.
8.6. Klientas atsako už savo veiksmus atliktus internetinėje Parduotuvėje.
8.7. Pardavėjas nėra atsakingas už nuostolius kurie atsirado dėl to, jog Klientas nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė buvo suteikta.
8.8. Pardavėjas neatsako už Parduotuvėje kitų trečių šalių skelbiamą reklamą ir joje esančios informacijos teisingumą.
8.9. Šalys susitaria, kad kilus vienos iš šalių atsakomybei, kaltoji šalis kitai šaliai atlygina tiesioginius nuostolius.
9. KITOS NUOSTATOS
9.1. Griežtai draudžiama be parduotuvės raštiško leidimo kopijuoti ar kitaip platinti UAB "Technosala" internetiniame tinklapyje esančią informaciją.
9.2. Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, o šiose taisyklėse numatytiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teise.
9.3. Šalys įsipareigoja visus kylančius ginčus dėl Taisyklių vykdymo spręsti derybų būdu. Neišsprendus ginčo derybų būdu, ginčai nagrinėjami teisme.